Lisa Wallin

PYSSLIGHETER

"Husvagnssemester"

Publicerad 2014-03-30 17:15:19 i Virkning,

 
"-Man ska ha husvagn, så är semestern redan klar!"
 
Det närmsta jag kommer att komma en husvagnssemester är nog just den här bilen och husvagnen som jag virkat. Tänker jag på husvagnssemester så ploppar alltid Galenskaparna och deras sketch/låt om just husvagnssemester upp. Låten är helt underbar!
Se och lyssna på den här>>
 
Mönstret på ekipaget finns i min favoritbok "Välkommen till Virkligheten" skriven av Annika Messing.
 
Boken finns bland annat att köpa här>>
 
// Lisa
 
 

Kommentarer

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2014-03-31 21:50:05

åh så duktigt !

Svar: Tack snälla! :)
Lisa Wallin

Postat av: Josefin -My Happy Days-

Publicerad 2014-04-02 10:37:52

Nej men så sött! Jisses vad duktig du är! :-D

Svar: Tack snälla! :)
Lisa Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Wallin

Passion för pyssligheter...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela