Lisa Wallin

PYSSLIGHETER

"Hemvirkad" hamburgare

Publicerad 2014-04-10 21:16:00 i Virkning,


"Hemvirkad" pommes frites i en liten korg och hamburgare med extra allt. På min hamburgare har jag sallad, ost, tomat. Garanterat nyttigare än en Big Mac. Det roliga med hamburgaren är att alla delarna är lösa vilket gör att man själv kan bestämma vad man vill ha på!
 
Mönster till hamburgaren har jag hittat på Drops Design. Jag har även hittat inspiration till pommes frites och korgen på Drops Design, men jag modifierade dem något. Bland annat gjorde jag korgen något högre än vad som stod i mönstret.
 
 
//Lisa
 
 
 

Kommentarer

Postat av: sophie

Publicerad 2014-04-10 22:44:12

nämmen haha vilken rolig!

Svar: Haha...tack! :)
Lisa Wallin

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2014-04-12 02:12:46

coolt!

Svar: :)
Lisa Wallin

Postat av: Mikxki

Publicerad 2014-04-13 15:15:19

Vilken rolig, jag gillar att virka, kanske borde testa att göra en :P

Svar: Gör det. det är jätte roligt! :)
Lisa Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Wallin

Passion för pyssligheter...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela